مرغ خردكن

سازنده ماشين آلات مواد غذايي

مرغ خردكن

مرغ خردكن

عملكرد كلي:اين دستگاه به منظور خردكردن و برش قطعات مرغ استفاده مي­شود كه داراي تيغه­اي فولادي و گاردي راهنما است كه با قرارگرفتن مرغ به روي گارد و هدايت آن به طرف تيغه، به راحتي لاشه به قطعات مورد نظر برش داده مي­شود. موتور دستگاه و تيغه به طريقي محاسبه شده است كه تمام استخوان هاي مرغ به آساني بريده مي­شود.

مزاياي دستگاه قطعه­ بندي:

الف) افزايش سرعت برش نسبت به حالت دستي: طبق تست ­هاي به عمل آمده، پس از آموزش و يادگيري كاربر يعني حدوداً بعد از 7 الي10 روزكار، سرعت قطعه كردن مرغ با اين دستگاه تقريباً 5/2 بيشتر از حالت قطعه­بندي سنتي با چاقو مي­باشد.

ب) دقت در برش قطعات: درحالت سنتي هنگام برش­هايي كه داراي استخوان است مثل برش ستون فقرات، معمولاً كارگر ناچار مي­شود با حركت ضربتي و ساطور مانند چاقو، عمل قطعه­بندي را انجام دهد كه به طور عموم اين برش­ها دقيق نيست و غالباً ستون فقرات به درستي از وسط دو تكه نمي­شود.از سوي ديگر معمولا ًبهعلت خستگي دست، در ساير برش­ها نيز اين اتفاق مي­افتد اما در هنگام كار با دستگاهقطعه بندي باتوجه به وجود گارد راهنما و مكانيزه بودن عمل برش، قطعات حاصله با دقت بيشتري بريده مي­شوند.

ج) عدم استهلاك دستگاه: در قطعه­بندي صنعتي به جاي اتصال مستقيم تيغه به شفت موتور، از هوزينگ آلومينيومي به­همراه بربرينگ­هاي مربوطه استفاده مي شود كه در نتيجه از استهلاك دستگاه و ايجاد صداي اضافه جلوگيري مي­گردد.

د) سهولت تيز كردن تيغه: تيغه دستگاه قطعه­بندي از جنس فولادي است كه به راحتي كند نمي­شود اما در صورت كند شدن نيز با سنگ سنباده مخصوص چاقو، مجدداً به آساني تيز مي­شود.

مرغ خردكن

مرغ خردكن استيل

براي مشاهده فيلم دستگاه روي كلمه " دستگاه مرغ خردكن" كليك كنيد.

براي مشاهده ساير محصولات روي لينك زير كليك كرده و وارد كانال تلگرام شويد:

مديران صنايع غذايي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.