دستگاه شش كش مرغ

سازنده ماشين آلات مواد غذايي

دستگاه شش كش مرغ

 

دستگاه شش كش مرغ

عملكرد كلي: اين دستگاه به منظور پاكسازي قطعات­ مرغ از احشاء باقيمانده درلاشه طراحي شده است به اين طريق كه لوله­ ي قابل انعطاف و مكنده دستگاه، توسط پمپ ­وكيوم قوي به ظرفيت 50 مترمكعب در ساعت، شش وكليه مرغ را در كسري از ثانيه به داخل مخزن مكش مي­كند و سپس در دوره­ هاي زماني تعيين شده توسط تايمر، درب مخزن باز و ضايعات حاصله تخليه مي­گردد.

مزاياي دستگاه شش كش:

الف) پاكسازي كامل احشاء و خونابه : معمولاً در حالت دستي، هنگام تخليه شش­ ها از دنده­ هاي سينه­ مرغ و به خصوص كليه ها از حفره پشت استخوان ران، قطعات كوچكي جداشده و باقي ميماند كه همين امر باعث فساد و كاهش زمان نگهداري محصول مي­گردد، درحالي كه دستگاه شش­­ كش احشاء را به شكل يكپارچه و كامل پاكسازي مي­نمايد و همراه احشاء، خونابه حاصله را نيز مكش مي­كند.

ب) افزايش سرعت كار: طبق آزمايش­ هاي به عمل آمده در سالن­ هاي مواد­غذايي، پس از آموزش و يادگيري كاربر(حدوداً 3-5 روز) بازده سرعت كار با اين دستگاه به خصوص در مورد پاكسازي كليه­ ها، تقريباً 2 برابر بيشتر از حالت پاكسازي به شيوه سنتي است.

ج) قابليت جابه­جايي: دستگاه شش ­كش داراي دو چرخ مي­باشد و به طريقي طراحي شده كهجابه جايي آن به منظور استفاده در نقاط مختلف سالن توليد، به آساني ميسر است.

شش كش مرغ

دستگاه شش كش مرغ

براي مشاهده فيلم دستگاه روي كلمه "شش كش" كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.